Bancuri IT

31 mai 2009

---------------------------------

Intr-o seara se intorcea Billy Gates de la Microsoft, de la lucru. Mergand catre
casa se opreste sa-si vada noua vila in constructie. Fiind neatent si obosit
cade intr-un sant unde il viziteaza niste ingeri. Unul din ei se adreseaza lui
Billy:
- Buna,Bill! Am doua vesti sa-ti dau: una buna iar alta proasta. Cu ce sa incep
?
- Incepe cu vestea cea buna, raspunse Billy.
- Vestea cea buna e ca la noi in cer, pe toate PC-urile ne-am pus Windows 95!
- Foarte bine ! Dar care e vestea cea rea ?
- Vestea cea rea este ca avem o mica problema si te luam cu noi in ceruri sa o
rezolvi...

------------------------------------------------------------------

Semnele de la tastatura s-au gîndit sa dea o petrecere, dar nu voiau sa-l

invite pe punct. Punctul îsi ia inima în dinti si pleaca la petrecere.
La poarta, bodygarzi escape si delete:
- Cine esti tu?
- Eu sînt steluta, dar m-am dat cu gel...

------------------------------------------------------------------

Bancul cu supercalculatorul…

Un mare concern realizeaza un supercalculator care putea raspunde la aproape orice intrebare, drept care este convocata presa, iar o persoana din sala este invitata sa-si spuna numele, domiciliul si sa formuleze intrebarea.
Dupa cateva momente de rumoare, se ridica un tip si spune:
- Sunt Corcadase John din Blatonia si am urmatoarea intrebare: ce face tatal meu acum?
Dupa cateva secunde, sistemul raspunde:
- Tatal dumneavoastra este la pescuit.
Tipul incepe sa rada in hohote:
- Tata-i mort de zece ani!
Dupa cateva luni, timp in care hardistii si softistii au muncit sub teroare, respectivul concern il cheama pe cel cu intrebarea, rugandu-l sa reformuleze intrebarea, pentru a testa din nou sistemul.
Tipul accepta si reformuleaza:
- Sunt Corcadase John din Blatonia si am urmatoarea intrebare: ce face acum sotul mamei mele?
Sistemul raspunde prompt: - Sotul mamei dumneavoastra-i mort de zece ani, tatal dumneavoastra este la pescuit!


Call of Duty: Black Ops II

Posted by Xtrem
06.09.2012

BATMAN: ARKHAM CITY

Posted by Xtrem
06.09.2012

DIABLO III

Posted by Xtrem
07.09.2012

HITMAN

Posted by Xtrem
06.09.2012

NFS Most Wanted

Posted by Xtrem
06.09.2012