Sa presupunem ca avem bani (mai greu cu criza asta) , dar nu avem nu avem ce sa facem cu ei...


Am putea sa n-e achizitionam un nou monitor LCD cu 2 - 5ms , depinde de bani si preferinte



Dupa ce ne-am ales monitor am putea sa ne luam si un nou mouse/tastaura cu fir sau fara



Am putea sa ne luam un WebCam sa mai vorbim pe matrimoniale sau mai stiu eu pe unde...



Dupa un webcam putem sa ne luam niste boxe sau casti ca nu o trezim pe bunica noaptea si sa faca infarct



Dupa ce am ales atatea periferice, ar trebuie si o imprimanta Dupa ce ne-am ales am achizitionat atatea , de ce sa nu ne luam si un joystick ?



Si acum ca sa alegeti bine uitati top-ul la cele mai vandute obiecte din cele de mai sus

Call of Duty: Black Ops II

Posted by Xtrem
06.09.2012

BATMAN: ARKHAM CITY

Posted by Xtrem
06.09.2012

DIABLO III

Posted by Xtrem
07.09.2012

HITMAN

Posted by Xtrem
06.09.2012

NFS Most Wanted

Posted by Xtrem
06.09.2012